2009. július 4., szombat

Volt nád, nincs nád, van nád

- Jó napot kívánok! Nem látott errefelé egy köteg nádat (véletlenül)?
- Repülni?

Ma megerőltettem magam, lementem a közeli vastelepre nádszőnyeget venni, t.i. már rég óta tervezem, hogy körbekerítem a lakhelyemet náddal, az átláthatóság mérsékelése végett, ugyanis alapvetően zárkózott természetű vagyok, nem szeretem, ha élőhelyemre belátnak. Renault 4-el mentem, lehajtottam az ülést, betettem a két köteg nádat, amikor felérek a lakhelyemre, hát az egyik köteg hiányzik: nem zártam le a hátsó ajtó födelét, a hegyen fölfele jövet kiesett. Vissza! Keresem mindenhol: nincs. Már-már azon kezdtem el gondolkozni, milyen vétket követhettem el, hogy ezt kapom a sorstól cserébe. Elkezdtem a múltamban kutatni 'nád-story' ügyben..., hát, be kell vallanom egy kevéske sötét foltot felleltem, mondom magamban: na, látod, most ezért kapod ezt, hogy elhagyod a pénzeden megvett fele-nádat. Jól van, akkor legyen így!... Visszaérek, kiszállok az autóból, hát a másik köteg nád egy kicsit odébbacska, ott, ahol megfordulok az autóval, hát ott van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése